reggel tíz óta gyakorlatilag folyamatosan bőgök, hónapok óta nem sírtam egyáltalán, mi van itt. az aloe verám, amit Macsektól kaptam valamikor, és velem lakik a koliban, egészen eddig nagyon rosszul érezte itt magát, és úgy láttam, hogy meghalt, ezért kiraktam az ablakpárkányra. azóta nagyon boldog, és olyan zöld, mint még soha - de azért most behoztam egy picit, nem hiszem, hogy repülni is szeretne. egészen elvadult.
két önzés titkos párbaja minden egyéb.

Megjegyzések

rendszergarázda üzenete…
Nem kell ketsegbe esni, lesz majd vki mas. Ugyes vagy, okos es szep, - jo, az ugyes az lehet, h tulzas - hemzsegnek a pasik miss cm 2010 utan :)
maifosz üzenete…
kétségbe pont nem vagyok esve.
rendszergarázda üzenete…
Most már látom, hogy nem, szerencsére, de akkor még lehettél, mikor írtad.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo