ez a bejegyzés nagyon hosszan szól egy nagyon hosszú növényről

nézem, hogy miért hervadozik a futónövényem (ennél jobb tűrőképességű szobanövényt nehezen lehetne nekem találni, ez viszont lazán megvan már vagy öt méter hosszú, és olyan másfél volt szeptemberben, amikor felhoztam, úgyhogy nem jellemző, hogy rosszul érezze magát), és azt kellett látnom, hogy a néni rázárta egy kis részen a szekrényajtót, amikor a legutóbb itt járt. kiszabadítottam, de ott nagyon csoffadt, és csak egy pici tartja. nem néz ki jól, remélem, még idejében észrevettem a bajt, és nem veszíti el a hosszú farkincáját. (a múltkor kb. egy hónapig lógott véletlenül a forró fűtéscsövön, mert olyan hosszú már, hogy nem tudom hova futtatni, és egy kicsit elfeketedett az a része, ami érintkezett a fűtéscsővel, egy kicsit hervadoztak a levelei, de aztán összeszedte magát. igazán nem tudom, miből van ez a növény. amúgy szerintem otthon van még ebből egy csomó, anyu mindig szokott hajtatni (?), úgyhogy ha valaki szintén olyan akaratlan növénygyilkos, mint én, de szeretne egy rendkívül hálás virágot, valószínűleg megoldható.)

majd a lakásba viszem a filodendronomat is, ha sikerül kikönyörögni a hajópadló alól a gyökereit. biztos jól érzi ott magát, parketta van.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo