a technika ördöge

szívok a notival, az asztalival, a pendrájvval, a mobilommal, a diktafonnal, az openoffice-al, a microsoft office-al, 9 féle zenelejátszóval, a linuxxal, az xp-vel, a hangfájllal, a billentyűzettel, a touchpaddal, az egérrel, a csokival, ami nem kattint, akárhogyis nyomom, a rendszergazda móddal, a cédélejátszóval, a cédével, a rippeléssel, a hangfalakkal, a fülesekkel, a mikrofonokkal, a kábelekkel, a nettel, a monitorokkal.
a bloggerrel, gmaillel, google docssal.
most fogadok, hogy ha kimegyek, elromlik a hűtő, a tűzhely és a kávéfőző, lecsapom az áramot, de az egész utcában... ennyire nem lehetek antikocka, na!

szeretem a számítógépeim. csak GyPnek ne mondja el senki, hogy mit művelek ma, mert nem enged érettségizni... sőt,. a terem közelébe se enged. csoda, hogy a Laborba még bemehetek.

ahogy Gögce írná: update
kikapcsoltam az összes gépet, kimentem a nappaliba, benyomtam azt a cédét a dvdlejátszóba, amit linux alatt nem sikerült lejátszani sem, és a töksötétben ugráltam egy nagyon jó számra, amit majd megmutatok, ha tudok rippelni. ohje.

Megjegyzések

gborz üzenete…
ilyenkor megsimogatom a sokak által sokat szidott kis vistámat és aztmondom neki, hogy "jólvan, fiú!"
maifosz üzenete…
én is mindig simogatom... például mondom, hogy Perpétua, kérem szépen a cédét. Nem adja. Ismétlem megint, hogy naaa, Perpétua, kérem szépen a cédét. Megint nem adja.
Azt mondom, hogy Perpétua, rossz vagy, átjelenkezek rendszergazdaiba, kattintgatok keményen, verem a touchpadot... ez végülis hatásosabb... vajon miért nem ért még ez a csodagép a szép szóból? :)
Névtelen üzenete…
Mert gép.. A legtöbbel az orosz módszer szerint kell bánni. :) Névnapodra kapsz kalapácsot..
gborz üzenete…
Az enyémen van eject gomb.
maifosz üzenete…
Igen, vagy átlépek XPbe és megnyomom az eject gombot... a linux az nem adja ki, ha azt nyomogatom :)
Névtelen üzenete…
Most valahogy beugrott a beszélgetésünk a prágai microsoftos sráccal a Vistáról: "Is this a piece of shit, or isn't?" :)Én már akkor is azt mondtam, hogy jóóó az...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo