és a vonat a délibe ért be. és át kellett sétálni a moszkvára a narancssárga riasztásban, éjjel fél egykor. még jó, hogy nem voltam egyedül, meg utána az éjszakain sem, csak nem tudom, kivel voltam, majd megkérdezek valakit. aztán elmentünk az alterfiúval meg a barátaival a Filterbe.

és ott volt egy pasi, aki mindig elvitt táncolni, pedig én nem akartam. és aztán amikor mondtam az alterfiúnak, hogy ne engedje el a kezem, egyiket sem, mert rögtön megfogja valaki hátulról és elrángat, és táncol velem meg puszilgat, akkor mondta, hogy ezt így nem lehet, meg kell tudnom védeni magam. könnyű ezt mondani. és akkor átöleltem az alterfiút, akkor az a pasi elkezdte cirógatni a kezem, amivel átöleltem. akkor már persze megmondta neki az alterfiú, hogy hagyjonbékén.
olyan miért nincs, hogy nők zaklatnak férfiakat az éjszakai szórakozóhelyeken, és a barátnőjük védi meg őket?

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
"és ott volt egy pasi, aki mindig elvitt táncolni, pedig én nem akartam" - Hát ezt nehezen tudom elképzelni :) Aztán lehet, hogy hülye vagyok ehhez is, de ha nem akarok valamit, akkor miért is csinálom? Ismered a "NEM" szót?
maifosz üzenete…
néha ismerem. de ez nem olyan egyszerű.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo