FÉL-est a Műhelyben

na, a vége csak az lett, hogy ott ültem a színpadon a Pintér Bence meg a Mihályi Réka között, akik jó verseket írnak, és beledadogtam a mikrofonba. előtte vettem egy pulcsit a plázában, mert nagyon olcsó volt, meg jól is néz ki, meg ittam egy fehércsokis forrócsokit. az már a Műhelyben volt, ami egyébként az Ady Endre utcában van, ezt most itt Évinek mondtam, mert kérdezte. a Műhely egyébként jó, mert sok finom forrócsoki van, viszont a pincében eszméletlenül büdös volt. és dohos is. és ezért fulladtam, és puffantani kellett, és nagyon büszke vagyok magamra, hogy hordom magammal rendesen a táskámban a ventolint. először beszélt egyébként a Martin a Barnával a fiatalok érvényesülési lehetőségeiről, aztán a Barna a Lackfival. kezdem bánni, hogy nem adtam be a Pázmányra. csak ezért. ő nagyon jó ember lehet, látszik rajta. aztán a végén együtt próbáltuk levadászni a kabátaink a fogas legaljáról.

aztán utána még volt valami koncert, de inkább kivitt a Barna engem két sárvárossal az utolsó pesti vonathoz, amit csak úgy rázott a szél, nagyon félelmetes volt.

és képek is vannak, mert a Martin fotózott. itt. én vagyok az, akin vadiúj csíkos pulcsi van.

Megjegyzések

Acho üzenete…
Pedig szerintem tetszene Neked a PPKE...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo