kellemest meg a hasznost

avagy szórakoztató ismeretszerzés az iskolában.

a gergő azt mondta, hogy ezt biztos nem merem kiblogolni. pedig nem csináltunk semmi rosszat, elvetendőt vagy gyerekeset, csak a hangszálaink használata nélkül, pusztán nyelvvel, szájpadlással, ujjakkal próbáltuk a levegőt magas frekvencián megrezegtetni, és így sipító hangot, úgynevezett füttyöt kiadni. a gyakorlati foglalkozás egyelőre félsikerrel végződött: az öklendezés és harákolás már a kurzus minden résztvevőjének jól megy.

meg ma azt is megtanultam, hogy ha a Gyurinak is kell laptop, akkor simán lehet fénymásolni, még a kép is látszik. úgy-ahogy. fénymásoltunk egyet nekem is, csak otthagytam.

meg azt is tudom már, amit régen is tudtam, de néha elfelejtem, hogy negyvenöt perc vigyor meg nevetés meg móka meg kacagás jót tud tenni az ember közérzetének.

Megjegyzések

gborz üzenete…
merje valaki azt mondani, hogy hülyének lenni nem jó.
Vadászi M. üzenete…
Én kimondottam élvezem, ha hülye vagyok:D Az olyan vicces mindíg:D

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo