nyafiblog

igen, nem érdekel az olvasók igénye. nyafiblog lesz. elegem-van-magamból-blog.
azért, mert középszerű vagyok. átlagos. tudom, hogy elég sokan szenvednek még ebben a betegségben. kevés tehetséges ember van. kevés zseni. kevés, akire azt mondhatják, ebben vagy abban kiváló. és kapok én mindenhova, de sehova se vagyok elég jó. jó, de nem eléggé. nem éri el azt a szintet, amit. nem elég, nem elég, nem elég. ha sokat dolgozok, ha megfeszülök sem elég. nem elég jók a versek, nem elég jó a regény sem, az OKTV sem, a nyelvvizsga is éppenhogy, olvasott, művelt, de nem eléggé, sok mindent csinál, de más még többet, másnak jobban megy, jobban osztja be az idejét, más mellől nem fogynak el a barátai, más nem hisztis, más nem rendetlen, nem csúnya, más nem pattog azon, mennyire középszerű.

ez így mindig előjön rajtam, ha sok okos, tehetséges, ügyes, kedves, szép és népszerű emberrel vagyok együtt.

Megjegyzések

agnus üzenete…
van oktv eredmény?
Névtelen üzenete…
A rendetlenséget cáfolnám...
Tafi üzenete…
én szinte mindig így érzek. pl. először Veled kapcsolatban is volt ez a sokkal jobb, szebb, okosabb, műveltebb... nálam érzésem. most már tudom, hogy így is van, de mellette nagyon megkedveltelek így az éteren keresztül, talán pont ezekért. mindig úgy érzem, hogy kevés vagyok, más többet vállal, hiába alig alszom, nem tartok ott semmivel, ahol akarnék, ahol kellene (német nyelvvizsgára készülés, franciára készülés, emelt magyar...). és olyankor mindig magamba zuhanok, rájövök, hogy mennyire egyedül vagyok, senki sincs mellettem, nem tudom, lesz-e valaha (meg hogy lesz jövőm, életem, gyerekem...). de fel a fejjel!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo