nem értem, miért gondolkoztam ennyit azon, hogy bemegyek-e latinra szódogát írni (pláne, hogy francia ZH-val kezdtem a napot), vagy elmegyek a PIM-be Agota Kristofra.

most kezdem csak érezni az egyetemet, mármint hogy mit jelent.

(amúgy a gépen jegyzetelni nagyon jó volt, sokkal jobban tudtam figyelni, hiába, gyorsabban gépelek, mint kézzel írok, kevesebb hibával, olvashatóbban, áttekinthetőben. és így Macs tudta folyamatosan másolni a monitorról. az vele a gáz, hogy csak akkor viszek notit, ha nem bringával megyek [akkor nem megyek bringával, ha vinnem kell a notit], de állítólag mindjárt lesz fizetésem, és veszek egy netbookot. válltáskában annyira nem vicces az a plusz 3 kiló.)

Megjegyzések

pável üzenete…
onnan jövök :)
maifosz üzenete…
akkor minden bizonnyal láttuk egymást. mert én is onnan jövök :D
szivárványszínű pulcsi volt rajtam, fehér bőrcipő (színes fűzőbújtatókkal), vörös harisnya, fekete rövidnaci.
c üzenete…
laptopot hátonhordok mindig
c üzenete…
"most kezdem csak érezni az egyetemet, mármint hogy mit jelent" arra gondolsz, hogy csomó órára nemmuszály bejárni?
maifosz üzenete…
c: Nincs hátizsákom, az öcsémnek adtam az iskolatáskám, mert az övé szétszakadt.

hát, alapvetően igen :D mármint ezt eddig is tudtam, most viszont rájöttem, hogy tényleg nem érdekel senkit, ott vagyok-e vagy sem, és ha ott vagyok, akkor mit csinálok.
(kivéve egyvalakit.)
pável üzenete…
ó, jaj mennyi bölcsészskisasszony volt!!!
csak kapkodtam a fejem, és haza akartam szaladni lepkehálóért!
de aztán inkább én nyittattam meg a rozés palackot - a pogi szuper volt, pláne egy százasért - és mert miattam még időben észrevették h nincs dugóhúzó, teli pohárrak kaptam...

AK nagyon aranyos volt.

a Vetítést megvártad? nagyon klassz hogy Szász megkapta a jogokat, ő biztos jól megcsinálja majd.
maifosz üzenete…
Nem, azt már nem tudtam, a bölcsészlányok nem érnek rá mindenre :(

Én csak a Trilógiát olvastam tőle egyébként, de nagyon-nagyon-nagyon.
pável üzenete…
"csak"
ja te kis szerény :)
a többit már nem is kell talán...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo