ma htmlben álmodtam, sétáltam vihar előtti szöszszállásban, és nagyon-nagyon száraznak találom az ásványvizet. ez a nap legrosszabb cikke.

Megjegyzések

rendszergarázda üzenete…
De csakis olyan html-ben, amibe CSS is van ágyazva. Volt már olyan collegista, aki digpub után elkezdett weboldalakat csinálni...

Az általános iskolámat megszüntették. 7.-es voltam. az utolsó, 8. évfolyamot egy teljesen új helyen kezdtem meg. ráadásul az én iskolám épülete tiszta új volt. És onnan kerültem át egy omladozó épületbe. Ez se volt túl sok ember számára pozitív. Még voltak ilyen demonstrációk az ügyben, ezek után apám felszólalása szerepelt több tévében is. De hiába, akik ezt csinálják, teljesen más érdekeik vannak. :( :( :(
.marci. üzenete…
te a szent istvánba jártál?
maifosz üzenete…
én? igen.
hh üzenete…
milyen html-ben álmodni?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo