Bb szerint nem azért nem fér be a forint (szemben a frankkal meg az euróval) az új pénztárcám papírpénztartójába, mert a magyarok a forint értéktelenségét kívánják kompenzálni a méretével, hanem azért, mert Svájcban vettem, és minden ország a maga pénzére méretezi a pénztárcáit.

egyébként úgy emlékszem, valamivel több, mint egy éve nem töltöttem itthon ennyi időt (mert amint felvettek az egyetemre, elmentem gólyatáborokba, beköltöztem a koliba, onnan pedig még karácsonykor is csak három napra jöttem haza, aztán amikor véget ért a tanév, azonnal elutaztam Svájcba). most viszont a koli még nincs nyitva. így úgy döntöttm, itt az ideje kipakolni a lányszobámat (és beleköltöztetni a húgom), de amint elkezdtem, el is múlt a lelkesedésem. azért mégiscsak nagyon szerettem itt lakni. (meg egyébként is, hova rakjam a könyveim és a télikabátom?) nem tudom, mennyire elfogadható vágy húszévesen egy saját lakás. (milyen öreg vagyok.)

Megjegyzések

rendszergarázda üzenete…
Nekem miert jut eszembe ilyenkor, h idosebb vagy nalam?

Amugy, elrabolhatok egy adag erdeklodo gojat taborbol egy hosszu gyalogturara?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo