miután teljes beleéléssel, hosszú és aprólékos munkával elefántot gyurmáztam a kétévesnek, aki erre boldogan kiáltott fel, hogy helikopter, megnyugodtam, hogy igen, a kézügyességem még a régi. (utána csináltam még egyet, amire azt mondta, hogy Schlange. mégiscsak lehet valami abban a kis hercegben. hosszan kiáltozta, hogy lange schlange, lange schlange. arról meg ne is beszéljünk, hogy dinoszaurusznak nézte a zsiráfot, de ez talán csak azért lehet, mert dinót egyszerűen gyakrabban lát.)

egyébként olyan idő van, hogy begyújtottunk, körbeültük az asztalt, és fokhagymás – cseresznyepálinkás fondüt ettünk. előtte viszont, amíg még nem volt ilyen idő, felpumpáltam Mona kerekeit, és mentem vele egy kört. szuper! mondjuk azt, ami a fékkaron van, és nem a bandázs, legszívesebben lekapargatnám róla, mert sajnos a körömpörköltre emlékeztet, és ezért nem akarom megfogni. ha sok pénzem lesz, ilyet veszek rá, nem tudom, titeket mennyire hoz lázba egy csodálatos, fehér bandázs és fékkargumi, de engem nagyon.)

Megjegyzések

ndavid42 üzenete…
Azért van, akit még lázba tud hozni a fehér bandázs ;-D ;-o ;-p Millén is olyan lesz, ha elhozom végre Bp-ről az enyémet (egyébként csak szalagot 1500-2000-ért is kapsz már)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo