mivel a barátaim egy részének ma este randija volt, én pedig ilyen esetekben egész egyszerűen hajlamos vagyok* összejönni valakivel, akibe nem vagyok szerelmes, és akkor szörnyen szenvedek a lelkifurdalástól, mindent megtettem, hogy ez egy csodálatos szombat legyen. vettem egy cipőt, egy csomó könyvet (mondjuk ajándékba, de így is jó volt), ebédeltem, egy szál pulcsiban csavarogtam a városban, és közben hallgattam a Nyugalmat, aztán a végén elmentem biliárdozni a barátaim másik részével. (szerencsére egyikünk sem tudott, így kellőképpen jól szórakoztunk egymás bénázásán.) ennek ellenére mondjuk igazán random időpontokban sírom el magam, de azért leginkább akkor, amikor ránézek a teendőlistámra.

* már legalább egyszer előfordult az életemben. de inkább azért kétszer vagy háromszor.

Megjegyzések

Nap üzenete…
képzeld, tegnap azt tudtam meg, hogy a világ igazán nagyon kicsi! :)
maifosz üzenete…
ez néha nagyon jó, néha nagyon rossz :) remélem, tegnap jó volt.
Nap üzenete…
igen, meglepődtünk a fiúval nagyon. pontosabban csak én lepődtem meg, mert kész tények elé allított. miszerint: én ismerlek téged. mondjuk igaza volt :D
maifosz üzenete…
meséld el! (írj...)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo