Hawthrone: A hétormú ház

"Amit költői éleslátásnak neveznek, az nem más, mint képesség arra, hogy a furcsán kevert elemek közt megtaláljuk a szépséget és nagyságot, amelyeket oly sokszor járatnak szennyes ruhában."

Erről nagyon gyönyörű könyvajánló készült el a fejemben, ráadásul abban a stílusban, ahogy a könyv van, mert az is nagyon tetszett. Még nem mondtam le róla teljesen, de nem volt időm begépelni és elfelejtettem...
ezzel a könyvvel akkor találkoztam először, amikor egészen kisgyerekként (óvodás vagy kisiskolás korban) a legeslegjobb barátom anyukája ezt olvasta fel a férjének... és szerintem azóta terveztem, hogy elolvasom... persze nem emlékeztem a címére, csak a borítóra, de így is meg lett... azoknak ajánlom, akik szeretik a szép, hosszú mondatokat, a misztikus szerelmes történeteket, az okos gondolatokat és a csodaszép képeket...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo