éjjelesblog

vajon mire vagyok allergiás? és miért? nem volt ilyen csúnya piros a kezem azóta, amióta kikezeltek az ekcémából... elég régóta... már tényleg csak a porra vagyok, semmi másra, nem úgy, mint gyerekként, amikor minden ehetőre...
én most a kakaóm akarom a kalciumpezsgő helyett, a jól megérdemelt kakaóm, hogy szépen mehessek aludni, de ilyenkor már nem szabad kakaózni és nem merem bekenni testápolóval a csonttá száradt kezeimet, mert hátha nem tenne jót a piros allergiafoltoknak...

a napi két kávé az szerintem még nem sok...

természetesen hazahozattam magam az utolsó vendéggel... azt mondta a bejó, hogy nagyon negatívak mostanában a bejegyzéseim, a presszóval kapcsolatban meg pláne... ami egyébként így van, de ettől függetlenül, ha nem is látszik, én szeretek ott dolgozni... persze nyűg, suli után rögtön, meg későig ott lenni, de a késő úgysem számít, mivel úgyis bagoly vagyok és tegnap éjjel sem aludtam (ez mondjuk látszott is ma rajtam)...
egész jól belejöttem, nagyon ügyetlen és lassú vagyok, de nagyon mosolygós és ez kompenzálja... ha meg nem tudom kidumálni magam, akkor csak nézek nagyon szépen, de ilyet csak ritkán csinálok, mert nem szeretem, hogy zavarba jönnek...
éppen azért élvezem, mert annyira nem az én világom... mert pár év, és belőlem értelmiségi lesz, diplomás pályakezdő (és most optimisták vagyunk, tehát tudom fizetni az egyetemet és még munkám is lesz utána), és valószínűleg nem fogom betenni többé ilyen helyre a lábamat... nem sznobságból, hanem csak mert én máshova jobban szeretek és a szintén értelmiségi barátaimmal máshova fogunk majd járni... azt már közben elfelejtettem, hogy mit akartam kihozni ebből, tényleg fáradt lehetek, majd délelőtt átolvasom és belejavítok, de a lényege biztos az akart lenni, hogy ez nekem roppant hasznos. de az meg annyira fellengősen és mocskosul beképzelten hangzik, hogy igen, értelmiségi leszek és valószínűleg sosem találkozok majd az egyszerű emberekkel és nem értem meg őket, amikor ez hülyeség, mert nincsenek is egyszerű emberek... sorsok vannak...

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Maf-maf...nem tudtad te, hogy az értelmiségiek mind kocsmázni járnak?
Ne aggódj, nekem is előjött az ekcémám. Az arcomom. Az államon. Bár még egyenlőre nem látszik, csak én érzem, és mielőtt bekenem krémmal, azelőtt még piros...A hideg, nyirkos levegőtől van. Meg a sárbogárdi rossz víztől. Bár az utóbbi lehet, hogy csak zárójelben ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo