szerda

úgy megtépte, azt hittem, visítok... legalább egy picit lehetett volna kíméletes... valószínűleg megint várok egy évet a következő fodrászhozmenősdi előtt... szvsz nem is lett jó... (ilyen szvsz-ktől a plafonra tudok mászni, szóban még hagyján, de írásban ritkán látom. szerencsére...) persze nem mondom, hogy rossz, de nem ilyet szerettem volna, hanem valami egészen másmilyet, de hiába mondom el, valami gubanc van a kommunikációban, mert nem igazán értjük meg egymást... bár most elég sokat ülök a tükör előtt és szokom magam, különben megijedek magamtól reggel...

és nekem igenis nagy az alvásigényem, nagyon szeretek nyolc, vagy akár annál több órát is aludni. illetve szeretnék. de való igaz, négy és fél óra alvás és minimum egy kávé után nagyon aktív tudok ám lenni órákon. meg persze a dolgozósban, ahol este tizenegykor úgy kellett engem lecsapni, hogy akkor már nem kell feltétlenül tükröt mosni. de tanulni sem hagytak...

tegnap egyébként tudatosították bennem, hogy én most már szavazhatok, szóval most ezen is gondolkozok, de erről nem írok, mert a politika csúnya.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo