Esztergomi Válasz

Hajjaj. Szereztem végre én is a legújabb esztergomi kiadványból. Meghatározása szerint konzervatív, polgári kétheti magazin. De vajon polgárinak lehet-e nevezni azt, amiben a közszereplőkön és egy kitalált néven kívül csak az én nevem szerepel (vers fölött, hibásan)? A névtelenség legfeljebb egy szamizdat kiadványnál elfogadható - egy igényes külsejű, önmagát polgárinak kikiáltó kiadványnál semmiképp.
Ugyancsak a polgári jelleget csökkenti a számtalan helyesírási, stilisztikai hiba - kár érte, egy egyszerű korrektúra elkerülhetővé tette volna ezt a problémát. Így ez kissé igénytelennek hat.

Maga a cél egyébként jó, persze, de nem így kellett volna. Máshogy. Neveket felvállalva, az igényes (és szemmel láthatólag igen sokba került külsőt) igényes tartalommal megtöltve.
De vajon ezt a kritikát kinek kell eljuttatni?

(Jelenleg a verseimen meg úgy az egész blogon CC licensz van, nevezd meg - ne add el- ne változtasd, egyébként kérdés nélkül is vihető. Most a megnevezéstől igazából szívesen eltekintettem volna, szerintem ciki egyetlen névnek lenni.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo