gyönyörű rendet raktam a szobámban, már csak néhány kupac könyvnek nincs helye, de azok sem a padlón vannak, hanem a szekrényen. a fejemben épp ilyen szép rendet sikerült, már csak pár dolog van, amit nem tudok hova rakni, de ezeket inkább eldugtam mélyre, majd ráérek velük később foglalkozni. tudom, freudizmus, mint az édesannában, a tudat legaljára és a szőnyeg alá söprögetett dolgok akár robbanhatnak is. (most nagyon profi vagyok édesannából, átnéztem az érettségi miatt. mármint másé miatt.)


Kispál - Utolsó agy





Megjegyzések

erchegyia üzenete…
most nagyon profi vagyok édesannából

Nem csak abból ;)
Pötyi üzenete…
és a robbanás után a diagnózis:
traumatikus neurózis...

jövő 7en vizsgázom lélektanból...:s
utálom Freudut.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo