ma arra keltem, hogy elkaptam anyutól a torokfájást, de szerencsére tudok beszélni, aztán elütöttem véletlenül egy bácsit, aki kilépett elém a dugóban álló autók közül a bringasávra, de a bácsinak szerencsére kutya baja sem lett, nekem meg csak a jobb csuklóm lett csupa véraláfutás (mert azokat kerültem ki, akik a járdáról léptek ki elém, kedves gyalogosok, nézzetek körbe), aztán nyertem dialektológián egy Szuhogyi palóc tájszótárat, mert felismertem hét nyelvjárási sajátosságot egy szövegben. én amúgy mindig ilyen szuper dolgokat nyerek, a múltkor például egy nyelvtanári vizsgáztatói kurzust, ez már megközelíti a fa komposztládát, amit Barna nyert.

Megjegyzések

feketesára üzenete…
Milyen jó már, hogy nálatok órán még nyerni is lehet. Egy palóc tájszótár pedig nagyon érdekes lehet, és nem viccből mondom.:)
rendszergarázda üzenete…
Csak én vettem ki úgy a szavaidból, hogy szerinted a fa komposztláda nem túl értékelhető ajándék? Héé, nem te vagy a környezetvédelmi referens? :)
Névtelen üzenete…
volt az 6 is...
maifosz üzenete…
Névtelen (hm): nem, hét volt. de ha gondolod, neked adom, én kibírom nélküle.

Juli: jobban díjaznám, ha inkább ötöst adott volna :) de így is menő ^^

Tibi: de, abszolút értékelhető :)
h üzenete…
abigélbe kaptak hasonó ajándékokat.

Írjál mán valamit palócul.

ezt nézted mán? http://www.youtube.com/watch?v=20vRJQi-bDQ&feature=PlayList&p=61DAA8A35DD54FD3&playnext_from=PL&index=0&playnext=1
Macsek üzenete…
Én nyertem egy rakat könyvet a múltkor, Magyar Nyelvet, Magyar Nyelvőrt, Beszédkutatást, Anyenyelvünk izéjét, hát...
De azért volt közte egy Weöres drámák is, az mondjuk még beleillik az általam alkotott könyv-fogalomba :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo