én most azonnal akarok ajándékozni, teljesen igazságtalan, hogy most még nem lehet, látni szeretném az arcokat, mert kézzel csináltam és örömmel és szeretettel, meg azt is, amit nem kézzel, hogy örül-e, mert ez a legizgibb az egészben, persze az is izgi, hogy most várni kell, türelmetlenül, izgatottan, mert az nagyon felnőtt dolog, ha nem ajándékozzuk meg egymást azonnal, csak karácsonykor.

tegnap délután egyébként ajándékokat csináltunk ügyesen, mindenki a maga barátainak, ma pedig mézeskalácsot sütünk a karácsonyi koncert előtt. (holnap pedig, megtörve a remek hangulatot, megyünk a szabóervinbe, azt álmodtam, hogy bementünk, de már minden naplót olvasott valaki, de adtak egy csomó másikat, de azokat már nem bírtam elolvasni, meg azt is álmodtam, hogy nem tudtam befejezni a témadolgozatot, meg a nyelvvizsgán is megbuktam, meg a finom csokimat is megették.)

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Meglátod, minden rendben lesz, ne izgulj!:( Ügyes vagy, bíznod kell magadban.
Az Arany tollhoz gratulálok, olvastam a verseket, nagyon tetszettek.:)
Acho üzenete…
Én ugyan nem olvastam a verseket (remélem, csak egyelőre), de a díjhoz gratulálok! ;-)
Névtelen üzenete…
de jó neked!
Én még semmivel sem vagyok kész...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo