hazajöttem. most még az a legnagyobb problémám, hogy a francia leveleket most írjam-e meg és később feküdjek, vagy korábban keljek fel és menjek-e most aludni. a változatosság kedvéért megint elszámítottam magam így hétvégeügyileg...

ami jó volt, nem feltétlenül sorrendben:
  • szép (piros) színem lett, az eperszedés, gyerekszigetezés, gyerekvigyázás az omszkynál azért hatásos volt...
  • kaptam narancssárga bikinit :)
  • sajnosbatár a te is fesztiválon, kiscsillag, ami determinálja az altergyereket, legközelebb ha megyek kiscsillagra, fel is hívom előtte, hogy ott lesz-e. persze megéreztem már előre, de azért annyira előre nem, hogy még fésülködjek is indulás előtt
  • erchegyia, batár, metró :))), parlament, ilyesmi.
  • a tesókkal lenni, az is jó volt.
  • két nap alatt négyen kérdezték meg, hogy hogy is van ez a tesóimmal. háromszor elmondtam, egyszer nem, mert szólt éppen a batár :) le is írom inkább, akkor nem kérdezik meg még sokszor. vagyok én meg a két öcsém (Barnabás, Bónis) anyutól és aputól. apa második házasságából van két kis tündér budakalászon, ők a Borca meg a Bíbor, és itt várható még egy kismanó. itthon van nekünk még egy hivatalosan Veronika néven futó Hugink anyutól meg a volt nevelőapánktól. érthető, ugye? :)
  • az eper finom
  • cipőcsere a varnyú hátsó ülésén
  • sokszorátszállós vonatozás fel meg haza meg sok hév
  • fülbevalókitépős kislány...
  • szputnyik márkájú csodakerékpár
  • a ruttkai kinyithatós teteje
  • nem vesztem összes senkivel
  • kialudtam magam
  • apa azt mondta, hogy jogra vagy médiaszakra mehetek, tehát kezd engedni a műszakiból :) (még a felesége is azt mondta, hogy élvezném nagyon a magyarszakot...)
ami azért annyira nem:
  • fáj, ahol leégtem
  • nem vittem váltócipőt, cipőkefét, hajsütővasat, hajkefét, vasalódeszkát és megsínylette a komfortérzetem a dolgot
  • nem mentem szakkolira és így lemaradtam a "szólj be egy képviselőnek" programpontról. és nem láttam még mindig belülről a parlamentet
  • a gyerekszigetes napszúrásos emberkínzás, utána Borcával és kisbiciklivel véressebes hazahévezés
  • nem tanultam semmit, pedig akartam, elfelejtettem tankönyveket is vinni
  • olajfoltos lett a szuper és imádott táskám...
  • néhol kicsit más volt a képzelt riport (szöveg, zene, ilyesmi) mint az eredetiben. képzeltriportról egyébként majd külön, belesűrítve amit még tudok (pl vámos bródy könyve vagy az eredeti kisregény vagy ilyesmi)
  • álmos vagyok :)
összességében pozitív, kellemesen bizsergetően nagyon nyár van végre. egyre nehezebb tanulni, nem lesz ez így jó. jön a szóbeli meg javítani is kéne (vagy legalább nem rontani).
egyébként az infó 90%, lehetne jobb, jó lenne, ha kicsit vinné felfele a szóbeli. mindenesetre nem rossz, ha elégedett nem is vagyok magammal, de nem kezdem súlyosan marcangolni magam.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
...anno meg mondtátok, hogy miért nem vagyok elégedett.
Szóval akkor én azért nyugodtan marcangolhatom magam, ugye?
Névtelen üzenete…
Marcangolhatod hát, csak nem látom sok értelmét. Még az is elképzelhető, hogy tehetsz is róla, bár én nem hiszem, nem úgy ismerlek. De mindesetre itt van még az az elég nagy közhely, hogy most már mindegy, az önemésztéstől nem lesz jobb. Közhely ugyan, de a közhelyek úgy keletkeztek, hogy valaki mondott valami okosat, aztán mindenki felkapta és szajkózta. De attól az még eredetileg okos dolog volt, és valószínűleg igaz is.
Bocsi, de nagyon meleg van, én meg egész délelőtt gépeztem, szóval az agyam minimálisan működik, ne tessék haragudni a szentszövegért XD
maifosz üzenete…
ne marcangold, nekem ezen rontani fog a szóbeli, már most látom.
Esty üzenete…
Nem vagy te egy kicsit maximalista? 90% és lehetne még jobb is??? :P
Nem baj...majd elmúlik...*simogatja meg őszülő szakállát*
Régen én is ilyen voltam...ma már teljesen maximalistán az 51%ra hajtok :P :)))
Névtelen üzenete…
dehogyis Maf. Még nem látod, de a szóbeli az gyerekjáték. Ha nem fognak veled szenyózni, akkor úgy megkapod a 30 pontot, mint a huzat ;)
Egyébként nekem valamiért nem jelennek meg rendesen a hozzászólásaid, nincsen görgősáv, és a sorvégeke már nem látom. Majd mindjárt megnézem, a többi gépen is így van-e, mert ha nem, akkor velem van a baj...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo