reggel héttől este ötig folyamatosan bent voltam a suliban, szeretek bent lenni, de ez azért kicsit sok volt. jó, nem folyamatosan, egy kicsit nem, amíg átmentünk a cukiba sütiért Gergővel meg Lacibácsival. reggel énekkar volt, a második emeleten jöttem rá, hogy még mindig dúdolom az ave mariát, hónapok óta nem dúdoltam semmit énekkarról kijövet, most úgy benne maradt a fülemben. nagyon jó próba volt a mai, sok ilyet még, hangulatilag is, technikailag is.
aztán infó oktv, inkább hajjaj, de nem ártott megpróbálni, mennyit felejtettem az érettségi óta. Frau B. rendes volt, hazahozott, nem áztam meg, Milvát hallgattunk, sötét volt, köd, sokan voltunk a kocsiban, szeretem az esőt, a ködöt és a sötétet.

most szerintem alszom egy kicsit, aztán érzékeny és fájdalmas búcsút veszek azoktól a könyvektől, amiket el szerettem volna olvasni, mondjuk úgy az elkövetkezendő két hónapban... (azért a Boris Viant még persze befejezem, reméltem, hogy nem fog tetszeni, de mégis, csak meg kellett szokni a szóvicceket, és hogy kétoldalanként meghal valaki.)

Megjegyzések

ZM üzenete…
A könyvek jan. 28-ig várhatnak. Addig is vannak más könyvek.
supercazzola üzenete…
Vian egy zseni:) melyik könyve ez?
maifosz üzenete…
Tajtékos napok. Tényleg zseniális, ez az egész szürreális világ nagyon tetszik. A "bádogbános" viszont kiveri nálam a biztosítékot...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo