ma egy kicsit lehetségesnek tűnt elintézni valamit az egyetemi bürokrácia útvesztőjében, de a második varázshatalmú aláírás után elfogytak a mágiapontjaim, úgyhogy rossz buszra szálltam az astória meg a blaha között, és visszapattantam a tátk to-járól (de azért visszaértem vizsgázni négyre). most még meglátjuk, hogy mi lesz. mindenesetre inkább bringával jöttem haza, mert holnap is csavarogni kell, egészen büszke voltam magamra, hogy túléltem a bah-csomópontot meg a nedves síneket, pedig nagyon csúszott a szandálom a pedálon, és nagyon bő szoknyában voltam, úgyhogy az idő nagy részében arra kellett koncentrálnom. az élet szép, a fagyi finom, ma éjjel sem alszom.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
úgy érted, hogy mégis sikerül elérned, hogy a két szép szemedért átvegyenek irodalomtudományra? a btk egyre lejjebb süllyed.
maifosz üzenete…
Kedves gonoszkodó Névtelen, erre igazából nem is tudok mit mondani, de nem erről van szó. (Ha minort akartam volna váltani, akkor váltottam volna, de úgy döntöttem, jó ez így, és nem bántam meg.)
Kurucz István üzenete…
Azt azért tegyük hozzá, hogy valóban szép szemed van és kettő! :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo