nem tudom eldönteni, mi a célravezetőbb, azaz melyik állítja be csábítóbbnak az olvasást. azt mondani, hogy Hugi, nyugodtan befejezheted ezt a könyvet, ráérsz utána is megírni a leckéd, vagy Siess, csajszi, írd meg a leckéd, mert utána befejezheted a könyvet.
(Tegnap sikerült a sajnos nem nagyon olvasó hugim kezébe olyan könyvet adni, amiből kapásból elolvasott aznap 60 oldalt, és mondogatta is, hogy ez mennyire jó, csak valahogy ha egyszer lerakja, nem veszi fel magától.)
(Tegnap sikerült a sajnos nem nagyon olvasó hugim kezébe olyan könyvet adni, amiből kapásból elolvasott aznap 60 oldalt, és mondogatta is, hogy ez mennyire jó, csak valahogy ha egyszer lerakja, nem veszi fel magától.)
Megjegyzések
De ha nem "csajszi"-zod, akkor a második se rossz.
(sztem ilyenkor nem kell a leckéről beszélni, ha olvas, nem számít a lecke)