ma duzzogva elmentem beíratni egy négyest (mondjuk csak kettő van eddig, de mindkettőnél duzzogtam), aztán életre keltettem a csigócákat (ők is duzzogtak, mert a jelek szerint inkább téli álmot szerettek volna aludni, de én mindig félek, hogy csak akkor veszem észre, hogy meghaltak, amikor büdösek lesznek, és elfolynak), de Osvaldo nagyon szomorú és sovány, úgyhogy ma vettem nekik zöldalmát, ami a kedvencük. meg az enyém is. (kép.) aztán duzzogtam még egy kicsit, aztán majdnem végigolvastam a médiatörvényt (sokkal rosszabb olvasni, mint a közoktatási törvény vitaanyagát volt), de inkább tanultam a reggeli vizsgámra. kicsit kezdem már unni.

(de igazából nem, mert vizsgaidőszak van, úgyhogy valahogy rengeteg filmet nézek, ma pl. megnéztük a Vakságot, ami sajnos közel sem volt olyan jó, mint a könyv, de közel sem volt olyan rossz, mint amilyet vártam.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo