ma csak teljesen mechanikus dolgokat kell(ett) csinálnom, mint például kiírni néhány teljes oldalt az RTV Részletesből (2000. január 1-től), meg bizonyos Herczeg Ferenc-írások bibliográfiai adatait (1903. január 1-től, csak sajnos a régi könyvekre allergiás vagyok, úgyhogy végigtüsszögtem a két kötetet). voltam könyvtárban is, de egészen megrémültem attól, hogy elfelejtettem olvasni (mármint nem a betűket, hanem lélektanilag), egyszerűen nincs motivációm kinyitni a könyveket. próbáltam olyanokat is, amik nem kötelezők, de úgy sem megy, max. két oldal, és kifújt. nem baj, majd készülök a tévéműsoros meg filmes meg rádiós óráimra, a regényesből meg megbukok. ráadásul a barátaim állandóan olvasnak, borzasztóan le fogok maradni kulturálisan. jaj.
(na jó, a következő órán kiselőadást tartok, utána angol, utána német, úgyhogy mindjárt nem lesz annyira mechanikus ez a nap, az angolóra második percében már könyörögni fogok egy kis Herczeg Ferencért vagy falkapargatásért.)

Megjegyzések

dsarosi üzenete…
ja hogy ti versenyt olvastok? :)
mosolytó üzenete…
Van egy órám, amire Herczeg Ferenctől kell drámát olvasni - egyiket sem tudtam még megszerezni, azt hiszem...
Nyugi, most jelenleg én sem bírok olvasni, pedig egész jól haladtam a kötelezőkkel, de még a szabadon választottjaimra sem tudok most ránézni. Néha van ilyen.
És nem fogsz lemaradni kulturálisan, mindenkinek vannak ilyen időszakai. Máskor majd ők nem tudnak olvasni és te fogsz. ;)
feketesára üzenete…
Latod, errol szoktam beszelni.

A "le fogok maradni a barataimhoz kepest", meg egy borzalom. Itt is csak a versenges. Nem kell..... Nem kell "legyozni" senkit. Ez ugy altalaban erre a versenyszellemre reflektalas volt reszemrol. Nem bantas.
maifosz üzenete…
ez nem verseny, ez a közös kulturális ismeretekből kieséstől való félelem.
matteo üzenete…
Egyszer csináltam FBon egy barátomat megnyugtatandó egy "5 regény amit nem olvastam pedig alap és ez übergáz és én buta műveletlen tuskó vagyok" listát, de nem értem el vele azt az áttörést, amit szerettem volna.
Lehet, hogy azért van tele rosszarcokkal a város, mert a jóarcok mind könyvbe vannak temetkezve, szóval nem láthatók :D.
feketesára üzenete…
Matteo, emlekszem ra, engem melysegesen megnyugtatott.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo