volt ma öt igazán szuper órám, bár az utolsón (tárgyalástechnika) kicsit azt éreztem, hogy amit az utóbbi néhány napban a kolis felújítás kapcsán csinálok, bármilyen szituációs gyakorlatnál többet ér. viszont azt hiszem, ez merít ki a leginkább. most úgy érzem, szívesebben laknék a szőrös konyhaszekrénydémonnal az üres lakásban, mint az alagsori műhelyszobában (ami amúgy szintén teljesen üres, végre tarthatom a ruháimat egy nagy kupacban a szoba közepén, hétéves korom óta ezt szeretném, majd a többi négy lány is ezt csinálja majd, és kommunát alapítunk), ideje magamon is alkalmazni az elmúlt napok érveit.

bár nem gondoltam, hogy nincs minden rendben, amíg az előbb spontán sírva nem fakadtam, csak azért, mert megtaláltam a kollégium egy elég véletlenszerű helyén a logika leckém, amit reggel hatkor kinyomtattam, hogy majd ha lesz egy kis szünetem, megcsinálom, és még el sem olvastam.

ha elég vitamint veszek be, nem is fog fájni, hogy megharapott a konyhaszekrénydémon tegnap. meg más sem. aú.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo