nagy naivan azt gondoltam, hogy ma mindenfélét fogok tanulni, főleg irodalmat persze, de azért a faktos dogát mindenképp bemegyek megírni a hatodik órába, nem lóghatom el azt egy ilyen hülyeség miatt, mint az irodalom OKTV. amire készültem, persze, valamennyit, néztem át mindenfélét, de nyilván nem eleget, mert vannak dolgok, amiket nem lehet átnézni. az irodalom megoldhatatlan, már nem is értem, miért megyek el, a nyelvtan jó volt, az nagyon tetszett, szerettem rá készülni, meg megoldani is szerettem, mert megcsinálható lett volna, ha nem nézek el bizonyos dolgokat és megértem a hetedik feladatot, de az irodalom nem ilyen, annyira felesleges dolgokat kérdeznek. egyébként is fáj a fejem, pedig kisebb-nagyobb megszakításokkal átaludtam a délelőttöt, mert szeretném, ha a hőmérő így néhány hét után végre egyszer 37,2-nél kevesebbet mutatna, nem mutat, de szerencsére 37,8-nál többet se. lehet, hogy nekem ilyen magas a normális, de nem lehet, mert akkor nem fájna így a fejem.
(jó lenne, ha beteg lennék, vagy nem lennék beteg, de ez így nem jó.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo