harsona

tudom, hogy eddig nagyon el voltam kényeztetve, de nagyon-nagyon, olyan tanáraim voltak, hogy ihajj, tudom, hogy neki ez nem munkaköri kötelessége, hanem tényleg csak az előző tanáraim voltak nagyon rendesek, direkt mindig utolsónak raktak, hogy hazafelé menet útba essek nekik, de azért mégis bosszant egy kicsit, hogy azt mondja, hogy tudja, hogy messze lakom a zenesulitól, tényleg, de sajnos nem tehet egy másfél perces kitérőt a jó meleg és gyors kocsijával ha pestre megy, hogy kirakjon az utca végén, inkább gyalogoljak húsz percet a falu szélén a sötét miatt bukdácsolva a földutakon a hidegben a dögnehéz harsonámmal.
pedig egyébként rendes embernek tűnik. most például azt mondta, hogy tanszaki, én mondtam, hogy ki van zárva, ő mondta, hogy de, máris sokan kérdezik, hogy a Zsófi mit fog játszani, meg kíváncsiak, én mondtam, hogy hát tessék nekik azt mondani, hogy a Zsófi nem játszik jól, ezért nem megy tanszakira, erre azt mondta, hogy ez nem megoldás, be kell bizonyítanom, hogy igazuk van. azt hiszem, nem csak tanítani, hanem nevelni is szeretne. attól félek, egész jó a módszere.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo