most itthon újra, az egész életem nem más, mint egy ingázás bp meg tát között, amikor kicsi voltam, akkor le a nagyszülőkhöz, igen, ide, aztán fel apához mindig, egész nyarakat ott, most fel az alterfiúhoz, aztán ha nagy leszek, akkor én fogom a gyerekeimet lehozni a nagyanyjukhoz ide, persze igazából nem így van a le meg a fel, hanem fordítva, csak nekem így, mert én ott kezdtem, és kicsit mindig az az otthon, de ez is otthon, szerencsére mindenhol jó, máshol is jó, utazni is jó, de nem is erről akartam, hanem hogy hó van, igazán, tényleg, én egész télen tudok neki örülni, akkor is, ha hajnali kettő van, és a parkoló autók tetejéről kaparjuk le, és azzal dobáljuk egymást, kesztyűnk nincs, fázunk, beesik a kabát ujjába, kipirosodunk, az orr, a fülek, jó, utána minden átfagyott kéz zsebre, az enyémet is az övébe, úgy sokkal jobb, meg akkor is jó a hó, ha a 16 akciónap a nők elleni erőszak ellen keretében fejenként egy nagy, piros néma tanút kell átvinni a merlin színháztól a markó béla utcáig a hóviharban, úgy, hogy videózza az rtl meg az m1 is, meg megkérdezi az utca népe, hogy milyen szekta tagjai vagyunk, még a rendőrség is kísér, mind nő, és ráadásul nem is egészen értem, hogy mit keresek ott, még a merlinszínházas oké, ha nem azt hajtogatják, hogy szülj otthon, mert az a jó, hanem azt, hogy szülj, ahol akarsz, végre egy normális hozzáállás, na de a felvonulás a hidegben, persze a jó ügyért bármit, de inkább csak sodornak az események, viszont azt mondják, hogy ha ott lerakjuk a bábukat meg a gyertyákat, és átmegyünk a terézkörútra, ott lesz forró tea. mondat vége.

az eseményről egyébként hír úgy első ránézésre az indexen, drága Szalézi Szent Ferenc, áldd meg a magyar újságírást, meg videó is van az rtl-en, benne voltunk a tévében, például a végén aki gyújtja a mécseseket, az az én alterfiúm, a bal oldalán meg az én gyönyörű sötétbarna új kabátom van, meg egyébként a kezem is, meg máshol is ott vagyunk, szuper.

/ha a videó nem jó, akkor ide katt, itt megkeresni./

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Maf alant is megcsodálható, 0:54 és 1:04 között:

http://www.rtlhirek.hu/dock/videogallery/15:34522
maifosz üzenete…
jé, ezt a pasit ismerem :)))

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo