nem, nem vagyok elégedett magammal. nem is gondoltam, hogy ilyen könnyű lesz, és ezért majd így haragudhatok magamra. és elképzelem, hogy ül otthon ZM, és javítja, és mondja közben, hogy ejnye-bejnye, ezt igazán tudhatná. (persze ilyet nem mond, mond majd mást.)

de igazán nem érdekel annyira, mert gébézés volt az ég (kék és narancssárga), és olyanok voltak rajta a lilászöld felhők, mintha tarka homokot fújt volna üveglapra a szél.

Megjegyzések

ZM üzenete…
Ma este a nyelvtanod akartam javítani, de a kívülről, belülről folytatott ostrom megint valami másra kényszerített.
GbZ üzenete…
Első pillantásra észrevettem a bejegyzésben a kéket meg a narancssárgát, nem tudtam mire vélni. Aztán megláttam, hogy gébézés, mosolyra görbült a szám, s mikor észrevettem a lilászöld felhőket is, csak az jutott eszembe, milyen jó, hogy gondolnak rám néha. Köszönöm :-)
(Az OKTV-t meg én is megpróbáltam ugyebár, s bár én olyan mélyen nem ástam bele magamat, mint te, de túl lehetett élni azt a megáll az eszem és ácsorogos és gyerekeeek, ilyet nem tudnis órát, bár az önbecsülésem nem azon az órán volt a legnagyobb. :-) )

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo