régen volt olyan az eltén, hogy szerkesztőképzés, ma már nincs, vagy csak nagyon eldugták. pedig sajnos nem kapkodnak csak úgy a közepesen tehetséges szerkesztőkért, ugye, pláne, ha valaki angolul sem tud, meg még fordítani sem, azt azért jó lenne megtanulni, úgy beszélni legalább egy nyelvet, mondjuk németül, mert francia könyvek nem igazán vannak a könyvpiacon valamiért, tényleg, ez jó lenne, de nem hiszem, hogy csak fordításból meg szerkesztésből meg lehet élni, ezt majd meg kell kérdezni, de biztosan nem, talán csak a sztárszerkesztők meg a sztárfordítók élnek meg belőle, ezt az ember biztos amellett csinálja, hogy magyart tanít valahol, vagy magánórákat ad nyelvből, de nyelvet akkor sem tanítanék, ha ez lenne az utolsó lehetőség, brrr, matekot szívesen, na de nyelvet? én? mi lenne, ha kicsit kevesebbet töprengenék ezen, mert az élet úgyis úgy alakul, ahogy akar? miért félek mindig attól, hogy egyszercsak jön egy nagy lehetőség, amikor majd jól megtalálnám önmagam, és pont azt csinálnám, amit én szeretnék, de észre sem veszem, vagy lusta leszek, és nem foglalkozom vele eleget?

egyébként a FÉL-t meg az Altert is csak addig fogom én átnézni, amíg rá nem jönnek, hogy amihez hozzányúlok, azt nem adják ki, ez már csak így megy, ezzel ellenkező tapasztalatom még nem volt, de nem baj, már azért is megéri, olyan könyveket olvasni, amik még ki sincsenek adva. (persze lesznek, de csak majd, viszont az én időérzékelésem a most vagy soha keretein belül mozog.)

Megjegyzések

Macsek üzenete…
Ilyen félelmeim nekem is vannak. Még azzal megtoldva, hogy mi lesz, ha egyáltalán nem jön semmilyen Nagy vagy kicsi lehetőség? És ezek a félelmek minden nap előjönnek. Sőt, minden percben jelen vannak, és ha nincs mire gondolni, akkor rögtön és azonnal megjelennek...
Névtelen üzenete…
Van az úgy, hogy az ember utólag ismeri csak fel a lehetőséget, amit kihasznált, vagy véletlen (ami, tudjuk, nem létezik) hozta, hogy az életünk úgy alakuljon, ahogy. Ha engem anno felvettek volna az egyetemre, soha nem ismertem volna meg a férjemet, soha nem indítottunk volna álomfogót, és soha nem ismerlek meg benneteket. Tehát az évek alatt a sikertelen egyetemi felvételi pozitív élménnyé alakult, kinyitva ezzel a lehetőségek tárházát...
RV

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo