elepedek egy kis koffeinért, gondoltam, meg hogy milyen jó szó az eleped, kár, hogy senki sem használja, még én sem, de nem vette be a kólaautomata az ötszázast, a kávéautomata a kétszázast, és rá kellett szánnom magam, hogy megkérjek valakit, váltson nekem pénzt. és akkor jobbra fordultam, hogy megszólítsam azt a  szimpatikus fiatalembert, aki a másik automatánál állt, és hát a GbZ volt (akivel valahogy sosem szoktunk találkozni), ha ő nincs, tuti elalszom dialektológián. (jaj.)

(a reggelek viszont jók szoktak lenni, mert mindig visszaelőzöm azokat a bringásokat, akik eltekernek mellettem, amíg állok a pirosnál. nem értem, hogy gondolhatják, hogy rájuk nem vonatkozik. a futárokat mondjuk nem tudnám visszaelőzni, de szerencsére a futárok is rendesen megállnak a lámpánál.)

(azért ez a Kassák vers, ez mindenesetre nagyon ott van.)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
tényleg ott van
GbZ üzenete…
Nahát. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo