egy kapu csukva volt, ami az emlékeimben mindig nyitva, egy lépcső bedeszkázva, ami az emlékeimben mindig szabadon, és máris mosolyoghattam, hogy akkor most ugye eltévedtem, mindig szerettem volna ott, éppen ott eltévedni, de egy igazi budai lány ezt nem engedheti meg magának, aztán kerülni kellett, a szél belelökött a történetbe, mondjuk legyek sokszáz évvel korábban, legyek ostrom és kendős, vékony kabátos lány, és az jó hírért névért legyek vitéz és kötéltáncos, és készítsek vacsorát a hazatérőknek. utána hazafelé pedig annyira gyönyörű volt, hogy kacagtam az örömtől, és futottam, és énekeltem, hogy roskadásig ékszeres az égbolt, itthon vagyok. arra mentem haza, amerre a leginkább szeretek.

Megjegyzések

bübü üzenete…
ez gyönyörű.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo