elkezdtem hallgatni A Danaidát, még vizsgaidőszakban, amikor nem volt szabad elaludnom, csak félórás szüneteket engedélyezhettem magamnak, és a betűket már nem bírta a szemem, aztán tegnap rájöttem, hogy fent van dián, a hangoskönyv túl lassú, úgyhogy egész éjjel olvastam monitoron. nem egyszeri eset (ráadásul komoly gyűjteményem van a gépen soha nem olvasott, de rendkívül vágyott könyvekből), úgyhogy mostanában egy ebook-readerről álmodozok. (de sajnos igazából felesleges luxusnak érzem.)

Megjegyzések

Rendszergarázda üzenete…
Kindle egész jó. E-papírosak sokkal kényelmesebbek a szemnek, mint az LCD és társai..
maifosz üzenete…
tudom én, hogy egész jó, de azért nem annyira olcsó, hogy csak úgy meggondolatlanul megvehessem...
h üzenete…
én mindig úgy dolgozok a gépen, hogy a hátteret sötétre teszem.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo