kicsit bizonytalanul kérném a közönség segítségét, de: hol lehet a könyvtár-egyetem-koli háromszögben (de akár messzebb is, most már bármire képes vagyok) egyszerű, fekete hullámcsatokat venni? már mindenhol próbáltam, ahol eddig szoktam, de sehol sincs.

Megjegyzések

feketesára üzenete…
dm-ben szokik újabban lenni, dm meg van a Károly körút-Gerlóczy u. sarok környékén. (csak jól elbújik mindig, mert van a puccos fekete hullámcsat is jó drágán, hát akkor miért ne azt lássa meg előbb a kedves vevő.)
Nap üzenete…
énis a dmet mondanám.
Noémi üzenete…
Én is a DM-et akartam javasolni...
R üzenete…
1 euro-s bolt az astorian a konyvudvar mellett...
maifosz üzenete…
R: köszönöm, amikor utoljára néztem ott, akkor nem volt. de most már igen. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo