ma csodálatosan elaludtam, ezért kihagytam egy szemináriumot, ami délben (!) kezdődött (meg az előtte lévőt is), és mivel ilyen még sosem történt velem, ezért akkor is vicces valamilyen szinten, ha roppantul kínos. most már muszáj kezdenem valamit azzal, hogy négy előtt nem tudok elaludni, csak nyugtatóval, de akkor meg nem tudok felkelni. meg is van az ördögi tervem, de nem mondhatom el, mert  nagyon ijesztően hangzik. viszont hiába aludtam nyolc órát, olyan alacsony a vérnyomásom egész nap, hogy jaj. jaj és jaj. azt hiszem, esni fog.

egyébként az a baj, hogy egyáltalán nem válnak szét a dolgok. nekem kellene szétválasztani őket, de én nem tudom.

Megjegyzések

ndavid42 üzenete…
Nekem ma (ill. tegnap) az volt az ördögi terv az ugyancsak mostanában rámjövő 4-5-ig fennlevés ellen, hogy virrasztottam, ami jól is ment úgy délelőtt 10-11-ig, amikor meg jól bekábultam pár órára... szóval sehogy se jó ez.
maifosz üzenete…
nekem is ez az ördögi terv, de nem tűnik túl valószínűnek, hogy kibírom. de mindenesetre mindenképp meg kell írnom reggelig egy beadandót.
Névtelen üzenete…
ki kell bírni estig alvás nélkül, kitartás! :D
Kurucz István üzenete…
Én mindig szerettem az éjszakát, de azt próbáltad, hogy sportolsz valamit? Segít.
Meg az is segít, ha megtervezed a napi/hetirendet és azt magadra erőlteted.
A nem-elalvás ellen pedig nem segít, ha csak forgolódsz, mert az agyad olyankor felpörög. Olyankor fel kell kelni, és valami totálisan unalmasba belefogni, ami aztán elnyom. :)
maifosz üzenete…
Nevergone: hiányzik a biciklim :( tudom, nem csak forgolódok, az felesleges lenne, le sem fekszem. de majd ma este, mintha baltával csapnának le :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo