kedves városlakók, ne aggódjatok, tegnap este a Költő utcánál szembejött a hókotró, és ment lefelé (szerintem idefent laknak valahol a hókotrók, már egy csomószor láttam kósza hókotrókat a hegyen, amikor még csak nem is fagyott), én sem aggódom, leginkább az a dilemmám, hogy megpróbáljak-e egy szánkót kölcsönkérni valakitől, vagy üljek ki az összes takarónkban a teraszra, és csak nézzem, hogy milyen szép lesz. (és reménykedjek, hogy a motorosfutár majd utat tör magának a pizzával valahogy.)


(a pizzáról jut az eszembe, hogy a "szeretnék a város legmenőbb vegetáriánus éttermében ebédelni egyszer, ha úgy érzem, hogy megérdemlem" projekt egyszerűen megbukott, mert nem találok ilyen helyet. pedig most szerintem megérdemelném. [ha ti tudtok, ajánlhattok.] bezzeg Svájc. igazából két út van előttem: vagy megtanulok főzni, vagy pizzamérgezésben elpusztulok.)

Megjegyzések

h üzenete…
hummuszt is ehetnél néha, meg falafelt, azokból vannak tökfinomak.
maifosz üzenete…
azt nagyon szeretem, de a falafel elég drága, úgyhogy ritkán eszem. (mondjuk szerintem végül azzal lepem majd meg magam.)
Névtelen üzenete…
http://www.napfenyesetterem.hu/

http://govinda.hu/

szerintem itt finom cuccok vannak, bár nem tudom, hogy menő-e

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo